Genero berdintasuna pentsamendu historikotik lantzeko proposamen didaktikoa: Emazteen fabore
pdf

Palabras clave

Coeducación
Desigualdades de género
Enseñanza de la Historia
Pensamiento histórico
Materiales de enseñanza

Cómo citar

“Genero berdintasuna pentsamendu historikotik lantzeko proposamen didaktikoa: Emazteen fabore” (2022) Sancho el Sabio : revista de cultura e investigación vasca, (45), pp. 133–157. doi:10.55698/ss.v0i45.337.

Resumen

Esparru desberdinetako legeek ikastetxeetan hezkidetzaren presentzia areagotzea sustatzen dute. Lan honetan DBHko 2. mailan gauzatzeko proposamen didaktikoa luzatzen dugu. Emazteen Fabore olerkia ardatz hartuta, iraganeko eta egungo genero desberdintasunak lantzeko, pentsamendu historikoaren bidez konpetentzia hiritarra garatze aldera. Olerkiari buruzko birpasa historiograkoa egin ostean, gelaratu daiteken eduki horrek historiaren irakaskuntza berritzeko ekar ditzakeen onuren inguruan hausnartzen dugu, eta azkenik, sekuentzia didaktiko posible bat perfilatzen dugu. 

pdf

El autor mantiene la propiedad intelectual pero cede el copyright al editor, con el solo propósito de publicación en la revista. La revista favorece y permite la reutilización de los artículos bajo la licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0.
Las obras se publican en la edición electrónica de la revista bajo una licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0. Se pueden copiar, usar, difundir, transmitir y exponer públicamente, siempre que se cite la autoría, la url, y la revista, y no se usen para fines comerciales.
Los autores están de acuerdo con la licencia de uso utilizada por la revista, con las condiciones de autoarchivo y con la política de acceso abierto.